Известие

Collapse
No announcement yet.

156 1.9 жтд грее

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 156 1.9 жтд грее

    хора имам алфа 156 1.9 ЖТД от 2 години и до сега сичко с градусите беше ок седеше си на 90 градуса макс 92 а сега като я натоваря на 5 та на повечко обороти и градусите се вдигат отива към 98 преди не правеше така казаха ми че може да е от радиатора да ходя да го изчистят дали е от това?

  • #2
    Провери си схемата за принудително охлаждане ( вентилатора на радиатора, релето което го включва, резистора и датчика за температура на радиатора)

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от slik4eto Покажи съобщение
      хора имам алфа 156 1.9 ЖТД от 2 години и до сега сичко с градусите беше ок седеше си на 90 градуса макс 92 а сега като я натоваря на 5 та на повечко обороти и градусите се вдигат отива към 98 преди не правеше така казаха ми че може да е от радиатора да ходя да го изчистят дали е от това?
      Възможно да е от радиатора, но също е възможно и термостата...Също има вероятност и датчика в купето да не показва вярно...Просто я заведи да я погледнат
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #4
        Първо виж питата на радиатора как изглежда - ако са изгнили или липсват ламелите, направо купувай друг
        _______
        146 JTD - ex
        Renault Megane II 1.5 dci - ex

        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
          Първо виж питата на радиатора как изглежда - ако са изгнили или липсват ламелите, направо купувай друг
          С две ръце за !!!
          Аз бях на същия хал преди две лета,сега с новия радиатор е друга песен
          Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
          Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
          Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
          Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
          Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

          Comment


          • #6
            Или ако пълен с кал и насекоми поне го измий радиатора. Ама не с пароструйка.
            Last edited by Old Fox; d.m.y г., 08:44.
            Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
            ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
            Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

            Comment


            • #7
              А защо да не е реостата за перката и да включва само втора степен.
              Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
              Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

              Comment


              • #8
                А как разбра, че си достигнал точно 98 градуса?

                пп Проверил си дали имаш антифриз, нали?

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                  А как разбра, че си достигнал точно 98 градуса?

                  пп Проверил си дали имаш антифриз, нали?
                  Колега така показва уреда има един в средата там гледам,антифриз има.Перките се включват мерси за бьрзата помощ на всички утре ще я заведа на доктор.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от slik4eto Покажи съобщение
                    Колега така показва уреда има един в средата там гледам,антифриз има.Перките се включват мерси за бьрзата помощ на всички утре ще я заведа на доктор.
                    За 392-ри път казвам, че прибора на таблото има ИНФОрмационен характер и не е точен. Измерете температурата с дигитален термометър или на диагностика, за да се успокоиш. Освен това, 98 градуса въобще не е висока температура за този двигател.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                      За 392-ри път казвам, че прибора на таблото има ИНФОрмационен характер и не е точен. Измерете температурата с дигитален термометър или на диагностика, за да се успокоиш. Освен това, 98 градуса въобще не е висока температура за този двигател.
                      Може да не е верен но на мене 2 години ми показва 90 градуса а от онзи ден отива на 98 и за това нещо ме кара да му вярвам.

                      Comment


                      • #12
                        Хубу, затрейте я до въпросните 98 градуса и я измерете с точен прибор. После ще му мислим и притесняваме.

                        Колегите преди мен ти казаха да си огледаш външно радиатора за листа, мухи, боклуци ...

                        Comment


                        • #13
                          Spe4elist е ужасно прав че, трябва да се провери дали тези 98градуса наистина са толкова и че, не е толкова страшно за мотора от тях.Трябва да се направят редица проверки за да се установи проблема къде е точно.Защото точно сега е момента да ти започва да грее времето се стопля естествено.Логично е да е от радиатора ако няма добър топлообмен.Най лесно е като я загреете и да гледате според показанията на уреда на колко градуса ще включи първа степен на вентилатора,ако я прескочи и отиде чак до 98 и тогава се включи втора степен която се различава много лесно от първата поради по бързото си въртене, най вероятно проблема ти е в съпротивлението-резистора който включва първата степен.Много често се случва просто да са нагоряли буксите на самия резистор.След тази проверка ако се окаже че не е от резистора следват пътни проби.Изкарайте я на магистралата и я карайте нежно 90-100км ако е ок дайте и газ колкото си прецените но не по-малко от150км и наблюдавайте температурата ако почне да грее или радиатор или гарнитура на главата.Но по скоро е радиатор ако е гарнитура е въпрос на време-дано да не е глава.
                          Alfa Romeo 156-2.4jtd 'Турбо Въглища' Alfa Romeo 145-1.6 Boxer 'Италианското Порше' Alfa Romeo 156-2.0 Twin Spark 'Донора' Aprilia SR 50 H2O 2006 'Баси резачката'Honda CBR 600 F2

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от dr.House Покажи съобщение
                            Spe4elist е ужасно прав че, трябва да се провери дали тези 98градуса наистина са толкова и че, не е толкова страшно за мотора от тях.Трябва да се направят редица проверки за да се установи проблема къде е точно.Защото точно сега е момента да ти започва да грее времето се стопля естествено.Логично е да е от радиатора ако няма добър топлообмен.Най лесно е като я загреете и да гледате според показанията на уреда на колко градуса ще включи първа степен на вентилатора,ако я прескочи и отиде чак до 98 и тогава се включи втора степен която се различава много лесно от първата поради по бързото си въртене, най вероятно проблема ти е в съпротивлението-резистора който включва първата степен.Много често се случва просто да са нагоряли буксите на самия резистор.След тази проверка ако се окаже че не е от резистора следват пътни проби.Изкарайте я на магистралата и я карайте нежно 90-100км ако е ок дайте и газ колкото си прецените но не по-малко от150км и наблюдавайте температурата ако почне да грее или радиатор или гарнитура на главата.Но по скоро е радиатор ако е гарнитура е въпрос на време-дано да не е глава.

                            Как ще разберат дали е радиатор или глава??
                            "Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна"

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от dr.House Покажи съобщение
                              Spe4elist е ужасно прав че, трябва да се провери дали тези 98градуса наистина са толкова и че, не е толкова страшно за мотора от тях.Трябва да се направят редица проверки за да се установи проблема къде е точно.Защото точно сега е момента да ти започва да грее времето се стопля естествено.Логично е да е от радиатора ако няма добър топлообмен.Най лесно е като я загреете и да гледате според показанията на уреда на колко градуса ще включи първа степен на вентилатора,ако я прескочи и отиде чак до 98 и тогава се включи втора степен която се различава много лесно от първата поради по бързото си въртене, най вероятно проблема ти е в съпротивлението-резистора който включва първата степен.Много често се случва просто да са нагоряли буксите на самия резистор.След тази проверка ако се окаже че не е от резистора следват пътни проби.Изкарайте я на магистралата и я карайте нежно 90-100км ако е ок дайте и газ колкото си прецените но не по-малко от150км и наблюдавайте температурата ако почне да грее или радиатор или гарнитура на главата.Но по скоро е радиатор ако е гарнитура е въпрос на време-дано да не е глава.
                              тя започва да грее само като дадеме газ и я юркаме като я караме спокоино не грее утре ще почистим радиатора и ще видиме какво ще става

                              Comment

                              Working...
                              X